پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226519
اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل مسيرتبديل مرحله تفکر به مرحله اجرا است
تاریخ انتشار : 1395/07/10 18:19:19
نمایش : 1013
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل مسيري براي ورود از مرحله تفکر و طراحي به مرحله اجرا است تصريح کرد: بايد تعاملات سنتي، نگاه‌ها و رويکردهاي فاقد کارايي قبلي را کنار زده و با بصيرت، مديريت جهادي و... عمل کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح امروز در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي با اشاره به ظرفيت‌هاي خوب و مطولبي که در اين استان وجود دارد اظهار کرد: چهارمحال و بختياري به واسطه اين ظرفيت‌ها مي‌تواند رتبه برتر را در بسياري از عرصه‌ها چون کشاورزي، گردشگري و... بدست آورد.

وي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل مسيري براي ورود از مرحله تفکر و طراحي به مرحله اجرا است تصريح کرد: بايد تعاملات سنتي، نگاه‌ها و رويکردهاي فاقد کارايي قبلي را کنار زده و با بصيرت، مديريت جهادي و... عمل کنيم.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح شناسايي ظرفيت‌ها جهت ايجاد آباداني، اشتغاال، رفاه و... در کشور را از وظايف ستاد فرماندهي دانست و خاطرنشان کرد: بايد همگي با عزم و قاطعيت به مبارزه با مشکلات رفته و با تمرکز بروي کارها طرح‌هاي اولويت‌دار را محقق کنيم.

دهقان بسياري از چالش‌ها و مواردي که بر سر راه توليدکنندگان ايجاد مي‌شود را با توجه به اختيارات ستاد فرماندهي در استان‌ها قابل حل دانست و يادآور شد: با توکل به خدا، وحدت و انسجام مي‌توان چهارمحال و بختياري را در کليه حوزه‌ها متحول و وضعيت آن را ارتقاء داد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html